مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: کتاب چراغ هدایت انسان برای یافتن مسیر رشد و تعالی بوده و میراثی ماندگار و با ارزش در پهنه زندگی بشر است.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب چراغ هدایت انسان برای یافتن مسیر رشد و تعالی بوده و کتابخوانی از ضرورت‌های زندگی مردم بویژه جوانان است.

او با بیان اینکه کتاب میراثی ماندگار و با ارزش در پهنه زندگی بشر است افزود: بی شک رشد و توسعه تمدن‌ها، به رشد فکری و فرهنگی آن جامعه بستگی دارد و بدون توجه به مسیر رشد کتاب‌خوانی در جامعه، تحقق تعالی و رشد تمدن‌ها میسر نمی‌شود.

معتوکی  ادامه داد: یقینا کتاب و کتابخوانی گنجینه بی بدیلی است که ارمغانش معرفت بوده و دل‌ها را به فروغ دانایی روشن می‌سازد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: از تمامی تلاشگران عرصه اندیشه و قلم نهایت تقدیر و تشکر  می‌کنیم  از مدیران مدارس ناحیه چهار اهواز می‌خواهیم تا به مناسبت این هفته و در زمینه بالندگی و شکوفایی استعداد‌های دانش‏ آموزان نسبت به پربار نمودن فضای علمی کتابخانه‌های مدارس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.