عرف گفت: تا پایان پاییز شیوه نامه برگزاری انتخابات با شرایط بیماری کرونا را اعلام می‌کنیم که این پروتکل مورد اعتماد مردم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عرف معاون سیاسی وزیر کشور در جلسه تکریم محمد جواد فدایی و معارفه علی زینی وند استاندار کرمان با اعلام اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی والا و بزرگ داشت و در جلسات مختلف نوع برخورد ایشان طوری بود که انگار سالها است که وی را می شناسیم، گفت:شهید حاج قاسم سلیمانی به دنبال اتحاد در کشور بود تا دشمنان سوء استفاده نکنند.

او افزود: محمد جواد فدایی استاندار سابق کرمان انسانی با اخلاق هستند و جابجایی مسئولین کار طبیعی است.

عرف با اشاره به اینکه اصرار های فدایی باعث شد با استعفا وی موافقت شود بیان کرد: زینی وند ذهنی کوشا و باانگیزه دارند امیدواریم از تجربه های فدایی و نیروی جوانی  زینی وند برای توسعه استان کرمان استفاده شود.

اواظهار کرد:دولت در ماه های پایانی است و می خواهد این ایام با آرامش سپری شود.

عرف با اعلام اینکه تحریم های سنگینی از طرف آمریکا برای ایران اعمال شده است گفت:امیداوریم با کمک هم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

او افزود:ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که امیدواریم به نحو احسن انجام شود.

عرف با اشاره به بیماری کرونا و انتخابات پیش رو بیان کرد:باید طرح ها بررسی شود تا بتوانیم انتخابات را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کنیم.

 

استاندار سابق کرمان تکریم شد/ بررسی طرح ها برای برگزاری انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  کرمان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات مخلصانه و تلاش‌های فدایی استاندارسابق کرمان گفت:کشور ما در شرایط خاصی است و نیاز به تلاش و همدلی همه دارد زیرا کشور ما ثمره خون هزاران شهید بزرگ است.

امام جمعه کرمان اظهار کرد:کرمان، استان مرد بزرگ جهاد و شهادت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، مردی که نمونه مدیریت جهادی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت:امیدواریم بتوانیم با مدیریت جهادی به استان کرمان و مردمش خدمت کنیم.

محمدجواد فدایی استاندار سابق استان کرمان بااشاره به این که قول داده بودم سیستم اداری کارایی داشته باشد که توانستیم دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری را برای مردم اجرا کنیم ، افزود: در مسائل اجرایی نیز تلاش کرده ایم که طرح‌های نیمه تمام بخصوص پروژه های شهری به اتمام برسند.

او با اعلام اینکه حل مشکلات طرح‌های متوقف از برنامه‌های مهم استانداری بود، گفت: در بخش سیاست توسعه از هرسرمایه گذاری استقبال کردیم ودر مناطق محروم سرمایه گذاران آمدند و برای رفع فقر سرمایه گذاری کرده اند.

فدایی با اعلام اینکه سیاست زدگی و مسائل فرهنگی باعث کمتر توسعه یافتگی کرمان است، بیان کرد:بنده شخصا قصد و برنامه ای برای استعفا نداشتم و می خواستم تا پایان دولت بمانم اما شرایطی به وجود آمد که بنده استعفا دادم.

علی زینی وند، استاندارجدید کرمان با اعلام اینکه خدمت در استان کرمان مسئولیت سنگینی است، گفت:این استان سرزمین اسطوره ها است سرزمین کسانی که نقش بزرگی در انقلاب داشتند.

او افزود:مقام معظم رهبری اعلام کردند به غیر از مشهد اگر قرار بود جایی را برای زندگی انتخاب کنند استان کرمان را انتخاب می کردند.

زینی وند با اشاره به این که استان کرمان ظرفیت های بزرگی دارد بیان کرد: به واسطه حضورسردار شهید حاج قاسم سلیمانی چشم دنیا به استان کرمان است.

او اظهار کرد:صدای گام‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در غرب آسیا دشمن را به لرزه در می‌آورد و باید مکتب حاج قاسم سلیمانی ماندگار شود و چه خوب است که استان کرمان پرچمدار این مهم باشد.

زینی وند با اشاره به این که اساس کار در کشور اتحاد، همدلی و تعامل با نخبگان است، گفت:از نخبگان و کسانی که زیر پرچم رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، استقبال می‌کنیم.

او با اشاره به این که استان کرمان یک استان کشاورزی است، گفت: باید شرکت‌های دانش بنیان وارد عمل شوند تا طرح ها به نتیجه برسند.

زینی وند با اعلام اینکه باید به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کمک کرد ،افزود:در حوزه کارآفرینی اجتماعی نخبگان باید طرح بدهند و کمک کنند تا شرایط بهداشتی و اجتماعی بهتر شود.

استاندار جدید کرمان با اعلام اینکه امضاهای طلایی فساد ایجاد می‌کنند، گفت:باید مدیرانی جسور داشته باشیم.

زینی وند با اشاره به این که مسئولان باید با رسانه ها تعامل داشته باشند افزود :با یک مطلب نباید به جنگ رسانه ها بروید.

او بیان کرد:بخشی از اقتصاد با پیوند استان یزد و کرمان با مرز سیستان و بلوچستان قابل حل است من برای این موضوع برنامه دارم.

زینی وند اظهار کرد:با مدیران بی انگیزه، کم تحرک و کم سواد تعارف نداریم.

او گفت:فرمانداران خود را برای این دوره پر تحرک آماده کنند حتی در این دوران شیوع ویروس کرونا باید کار کنند.

زینی وند با اعلام این که ما وقتی برای حاشیه ها نداریم افزود: ما از مسئولان و نمایندگان مجلس می خواهیم به کمک بیایند.

او ادامه داد: من یک روستا زاده هستم که آمده ام برای کمک و دوست دارم من را در رسیدن به موفقیت کمک کنید .

در پایان مراسم از زحمات محمد جواد فدایی تقدیر و علی زینی وند به عنوان استاندار کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار