فرماندار شهرستان عسلویه گفت: داشتن یک بیمارستان مجهز حق ساکنان پایتخت انرژی ایران است و توقع داریم همه صنعتگران و مسئولین حاضر در عسلویه در این زمینه گام بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه با قدردانی از شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در اهدای دستگاه‌های موردنیاز حوزه سلامت بیان کرد: این شورا اعلام  آمادگی کرده است که۱۰۰ میلیارد ریال به ساخت بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه اختصاص دهد.

او ادامه داد: اگر شرکت‌های حاضر در منطقه قبول کنند هر کدام به عنوان معین یک روستا اقدامات زیرساختی آن را بر عهده گیرند، به طور قطع به منظور تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، ارتقای سطح سلامت و برطرف شدن نیاز‌های روستا قدمی بزرگ برداشته می‌شود و نام و اقدام شرکت در اذهان مردم باقی خواهد ماند تا مردم بداند فاصله‌ای میان آن‌ها و صنعت وجود ندارد.

فرماندار عسلویه افزود: از همه صنعتگران و مسئولان حاضر در شهرستان انتظار داریم پای کار بیایند و به ساخت بیمارستان شهرستان کمک کنند.


بیشتر بخوانید


یوسفی تأکید کرد: داشتن یک بیمارستان مجهز حق ساکنان پایتخت انرژی ایران است و توقع داریم همه صنعتگران و مسئولین حاضر در عسلویه در این زمینه گام بردارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.