مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ساخت مجموعه مستند «ایرانگرد» از چند جاذبه گردشگری در استان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: عوامل مستند «ایرانگرد» با حضور جواد قارایی تهیه کننده و کارگردان این برنامه برای تصویربرداری از جاذبه‌های گردشگری به استان سمنان سفر کرده‌اند.

او افزود: در این مستند، جاذبه‌های بکر و طبیعی استان از جمله منطقه اوپرت، تلخاب، تپه‌های مریخی، کویر مناطق مختلف استان، جنگل‌ها، غار‌های نمکی، و مناطق حفاظت شده، تصویربرداری می‌شود.

جمال با اشاره به اینکه این برنامه‌ها، نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود، افزود: تولید و پخش این برنامه مستند در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان بسیار موثر است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تاکید بر اینکه یکی از بهترین راه‌های معرفی استان سمنان استفاده از پخش فیلم در شبکه‌های مهم داخلی و بین المللی است، بیان کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان در سطح ملی است.

جمال با اشاره به اینکه برنامه ایرانگرد که از برنامه‌های برند مستندسازی و گردشگری کشور است، گفت: مستند ایرانگرد نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر دارد و برای نخستین بار است که استان سمنان میزبان این گروه حرفه‌ای است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.