حیدری گفت: برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان ایلام به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام  گفت: به دلیل شیوع کرونا ویروس و محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد استانی کرونا، برنامه‌های هفته کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این برنامه‌ها ۲۴ آبان در استان آغاز شده است، اظهار کرد: مراسم تجلیل از فعالین حوزه کتابخوانی، کتابداران کتابخانه‌های عمومی و برگزیدگان دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در روز سوم آذر و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

حیدری از برگزاری مسابقه کتابخوانی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: آموزش مدیریت فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی، معرفی کتاب با مشارکت نیروی انتظامی استان ایلام، برنامه جذب کتب اهدایی با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، رونمایی از یک عنوان کتاب با حضور نویسنده آن و اهدای کتاب به اعضای انجمن‌های کتابخانه عمومی در بخش‌ها و شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اضافه کرد: هم اکنون ۲۴ هزار و ۶۴۷ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند و ۵۶۱ هزار و ۸۱۸ جلد کتاب در سطح کتابخانه‌های عمومی استان موجود است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.