حیدری گفت: در ایام همه گیری ویروس کرونا زیرساخت‌های الکترونیکی لازم به منظور تداوم فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سمیه حیدری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، گفت: در ایام همه گیری ویروس کرونا زیرساخت‌های الکترونیکی لازم به منظور تداوم فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی ایجاد شده است و با استفاده از نرم افزار‌های ارتباطی، فعالیت‌های متعددی صورت گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به در پیش بودن هفته کتاب و کتاب خوانی، تدابیری اندیشه شده است که با وجود محدودیت‌های موجود، برنامه‌های مرتبط با این ایام با حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار گردد.

حیدری مطرح کرد: در این زمینه از اعضای انجمن شهرستان ایلام به ویژه شهرداری و آموزش و پرورش می‌خواهیم در اجرای بهتر این برنامه ها، به ما کمک کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، در رابطه با عملیات عمرانی کتابخانه سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: عملیات عمرانی و تجهیز کتابخانه سردار شهید قاسم سلیمانی محله مهرآباد ایلام به پایان رسیده است و در صورت همکاری مسئولین شهرستان به منظور محوطه سازی آن، در هفته کتاب و کتابخوانی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.