منابع خبری گزارش دادند براثر حمله اخیر در فرانسه دو نفر کشته و یک نفر زخمی شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لُ پریزین، حمله اخیر در شهر «شوله» فرانسه، دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

به نوشته این خبرگزاری این حادثه در منطقه‌ای مسکونی در شهر شوله فرانسه رخ داده و دو جان باخته این حادثه مرد و یک مجروح زن گزارش شده‌اند.

مردی ۳۵ ساله به عنوان مظنون این حادثه دستگیر شده است.

پلیس این شهر در این باره به خبرنگاران گفت: «نوع این حمله بسیار وحشتناک بوده و باید انگیزه پشت آن مشخص شود. همکاران ما گزارش دادند شنبه بعداز ظهر به وقت محلی آتش‌نشان نیز در این منطقه حاضر شدند.»

منبعی که خواست نامش فاش نشود به لُ پریزین گزارش داد: «مظنون این حادثه که مردی ۳۵ ساله بوده ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت محلی در خانه خود دستگیر شده است.»

گفته می‌شود مظنون این حادثه سابقه حملات قبلی و جرائم دیگری همچون چاقوکشی و حمل سلاح را نیز دارد. البته دادستان این پرونده به دلیل آنکه هنوز مجرم بودن این شخص اثبات نشده، هویت او را فاش نکرد.

به نوشته این خبرگزاری، فرد مظنون مابین ساعت ۴ تا ۴:۲۰ به وقت محلی از محل اقامت خود خارج شده و به مردی که در نزدیکی آنجا بوده با چاقو حمله کرده است. بر اثر این حمله «تورم شدیدی» در سر این فرد بوجود آمده است.

منبع آگاه از این موضوع درباره این مسئله نیز گزارش داد: «مقتول مردی ۸۳ ساله بود که در راه انتقال به بیمارستان جان باخت. همسر او که زنی ۸۱ ساله بود نیز دچار جراحاتی شد که به بیمارستان منتقل و اکنون حال بهتری دارد.»

همچنان درباره سلاحی که مظنون این حادثه استفاده کرده ابهاماتی مطرح است، اما مامور رسیدگی به این پرونده با احتمال بالایی گفته «شی تیز و برنده» در این حمله به کار برده شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار