رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند.

شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ نفر دیگر مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند که از این تعداد۱۴ نفر مربوط به آبادان و ۱۰ نفر مربوط به خرمشهر هستند.

او ادامه داد: دیروز نیز ۱۸ نفر بستری و ۲۲ نفر بهبود و از بیمارستان های جنوب غرب خوزستان ترخیص شده اند .

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه  متاسفانه دیروز نیز یک نفر فوتی در خرمشهر داشته ایم افزود: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۱۴۳ نفر است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با انتقاد از رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در جنوب غرب خوزستان گفت: در برخی از مناطق و محله‌ها در جنوب غرب خوزستان میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حد۲۰ تا ۳۰ درصد است.

سلمان‌زاده بهترین کار برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را پرهیز از اجتماع و دور همی دانست و افزود: حضور نیافتن مردم در سطح بازار یکی از مواردی است که برای قطع زنجیره انتقال کرونا باید جدی گرفته شود.

بیمارستان طالقانی آبادان محل بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان می باشد.

 آزمایشگاه تخصصی مولکولی تست کووید ۱۹ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با مشارکت منطقه آزاد اروند در آبادان احداث شده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.