شیخ الاسلامی گفت: به زودی دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: فرایند جذب دانشجویان کارشناسی ارشد از طریق برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر از وزارت علوم اخذ شده و دانشگاه پیام نور در آینده نزدیک نسبت به برگزاری این دوره اقدام خواهد کرد.

حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی با اشاره تبلیغ در باره اجرای دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور در برخی از موسسات افزود: ثبت نام این دوره‌ها صرفا از طریق سازمان سنجش انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: در حالی برخی موسسات اعلام می‌کنند که میتوانند مجری برگزاری دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور باشند و درخواست پول‌های گزاف می‌کنند که این مطالب به هیچ عنوان صحت ندارد و داوطلبان باید مراقب باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی بیان کرد: اطلاعات لازم برای شیوه ثبت نام و مواد آزمون در سازمان سنجش و سایت سنجش دات او آر جی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او ادامه داد: داوطلبانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند و از عهده آزمون بر می‌آیند درس‌ها را پاس خواهند کرد و ترم اولشان محسوب میشود و اگر از درسی هم جا بمانند به عنوان دانش پذیر دانشگاه پیام نور معرفی خواهند شد و در ترم دوم می‌توانند دوباره واحد را اخذ کند و انشالله پاس کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.