رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان از اهدای ۸۶۳ جلد کتاب به کتابخانه‌ های عمومی این شهرستان خبرداد.

رمضانی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مؤسسه پویا با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تأمین منابع درمناطق کم برخوردار، ۸۶۳ جلد کتاب به ارزش ۸۲ میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا کرد.

او افزود: کتاب‌های اهدایی، بیشتردر موضوعات کودک و نوجوان و عمومی هستند که پس از تائید به منظور استفاده علاقمندان در قفسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرار می‌ گیرند.


بیشتر بخوانید


رمضانی بیان کرد: کتاب‌های اهدایی توسط این مؤسسه بر اساس نیاز به کتابخانه‌ های سطح شهرستان ارسال می‌شود تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان با اشاره به اجرای پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اظهارکرد: این طرح به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع و ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه‌ها و معرفی کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

او در ادامه گفت: بر اساس این طرح مردم و خیرین کتاب می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار