کارشناس پژوهش و کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر از وجود ۱۷ هزار جلدکتاب در حوزه‌های مختلف در کتابخانه این دانشکده خبر داد.

وجود ۱۷ هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زهرا انتظاری، کارشناس پژوهش و کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر با اشاره به برنامه‌های این دانشکده در هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر در ۳۰۰ متر با سه سالن مجزا شامل سالن بانوان، آقایان و سالن اساتید در خدمت دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به مطالعه است.

او از وجود ۱۷ هزار کتاب در حوزه‌های مختلف در کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۵۰۰ پایان‌نامه کارشناسی، ۷۰ جلد پایان‌نامه کارشناسی ارشد، ۹۰ جلد منابع اصلی قابل مطالعه در کتابخانه دانشکده موجود است.

کارشناس پژوهش و کتابخانه دانشکده علوم قرآنی ملایر با بیان اینکه در هفته کتاب برنامه‌های مختلفی در این دانشکده انجام می‌شود، اظهار کرد: نقد کتاب حسین مقدسی یکی از نویسندگان و اساتید دانشکده توسط نوروزی از دیگر اساتید این دانشکده، و برگزاری کارگاه آموزشی از جمله برنامه‌های این دانشکده در این هفته است.

انتظاری برگزاری مسابقه کتابخوانی اندیشه مطهر به صورت سراسری بین دانشکده‌های علوم قرآنی را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب برشمرد و بیان کرد: برگزاری نذر و اهدای کتاب به کتابخانه از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.

او با بیان اینکه همچنین برنامه‌های مشترکی میان همه دانشکده‌های علوم قرآنی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها شامل استفاده از نرم‌افزار‌های مختلف در حوزه کتاب و کتابخوانی است که دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.