دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: پذیرش دانشجو در این دانشکده قرآنی از میان همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی خواهد بود.

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشکده علوم قرآنی ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسنعلی نوروزی، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: دانشکده علوم قرآنی ملایر از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقطع کارشناسی بدون کنکور، صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره روزانه و نوبت دوم دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات خوابگاهی و رفاهی رایگان به دانشجویان در این دانشکده قرآنی، افزود: شرایط نام نویسی در این دانشکده داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم است و ثبت نام اینترنتی از طریق سازمان سنجش در دهه آخر مرداد انجام می‌پذیرد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر ادامه داد: پذیرش دانشجو از میان همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی خواهد بود.

وی اظهار کرد: دانشجویان در زمان تحصیل می‌ توانند از وام دانشجویی و امکانات رفاهی این دانشکده قرآنی برای تحصیل استفاده کنند و اگر سؤالی در خصوص ثبت نام دارند با شماره‌های ۳۳۳۵۰۰۷۲ و ۳۳۳۳۸۳۰۱-۰۸۱ (داخلی ۱۵ و ۱۶) و یا شماره همراه ۰۹۹۲۴۵۴۶۲۱۴ تماس بگیرند و از راهنمایی مسئولان در این رابطه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب

دانشکده علوم قرآنی ملایر دانشجو می‌پذیرد

برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حدیث مهدوی
۲۰:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام وقت تون بخیر ..من میخوام واسه دانشگاه علوم قرانی ثبت نام کنم هرکاری میکنم نمیشه