معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات استانی در سال آینده ۳۱.۱۶ درصد رشد دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اردشیر آذر معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه با اشاره به تدوین بودجه استانی اظهار داشت: اعتبارات استانی مربوط به این استان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برابر ۳۱.۱۶ درصد رشد خواهد داشت.

او افزود: اعتبارات استانی مربوط به این استان در سال‌جاری یک‌هزار و ۳۷۱ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال بوده است.


بیشتر بخوانید


آذر اضافه کرد: این میزان اعتبار برای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با ۳۱.۱۶ درصد افزایش به یک‌هزار و ۷۹۸ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال می‌رسد.

او ادامه داد: اعتبارات استانی چهارمحال و بختیاری در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در ۲۸ فصل پیش‌بینی شده است.

آذر گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۹۹ دو هزار و ۶۳۴ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال بوده است.

او افزود: این مبلغ در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با ۶۰ درصد رشد به چهار هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۴۹ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

آذر اضافه کرد: اعتبارات عمرانی استان از محل ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برابر ۳۹۱ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال در پنج فصل در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل استانی، نفت و گاز، ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، قانون استفاده متوازن، ملی استانی شده و ملی به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

آذر گفت: علاوه بر این اعتبارات، ۱۰ هزار میلیارد ریال دیگر از ردیف‌های متفرقه ملی ویژه و ملی به طرح‌های بزرگ چهارمحال و بختیاری مانند راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد و طرح انتقال آب بن به بروجن ابلاغ و تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار