معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا از حل مشکلات ناشی از سرریز آب‌های سطحی شهرک فرهنگیان فاز یک، معضل آبگرفتگی و دفع آب‌های سطحی توسط شرکت آبفا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهبازی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا گفت : به منظور رفاه حال همشهریان گرامی در ایام بارندگی و دفع آب‌های سطحی، عملیات اجرایی جداسازی کانال مشترک آب‌های سطحی و فاضلاب در شهرک فرهنگیان یک صورت گرفته است.

او گفت : به منظور هدایت و دفع آب‌های سطحی که در شهرک فرهنگیان فاز یک دارای حجم بالایی است، پس از بررسی و راهکار‌های مختلف، جداسازی فاضلاب از کانال با انجام ۶۰ متر لوله گذاری فاضلاب به خطوط اصلی اجرا شده است.

او با اشاره به اینکه این عملیات از روز جمعه (بیست و سوم آبان ماه جاری) شروع و تا اوایل هفته آینده به اتمام می‌رسد افزود: جدا سازی کانال مشترک آب‌های سطحی و فاضلاب شهرک فرهنگیان فاز یک در باند کند رو انجام گرفت که با احداث دو حلقه منهول کار در مراحل انتهایی است.

شهبازی ادامه داد: با توجه به فصل بارندگی و اهمیت موضوع آبگرفتگی، امیدواریم معضل تجمع آب‌های سطحی را در این محل تا حدودی حل کرده باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.