دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : سپاه بحث آب، خانه‌سازی و اشتغال را در اولویت کار‌های جهادی قرار داده و هم اکنون ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی مختلف در کنار مردم حضور دارد و تا روز آخر مردم را تنها نمی‌گذارد.

او گفت : ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران افزود: سپاه پاسداران محرومیت زدایی، مردم داری و مردم یاری را در سراسر کشور با اولویت مناطق مرزی و محروم به عنوان ماموریت فرعی در کنار ماموریت اصلی خود دنبال می‌کند.

او ادامه داد: سپاه پاسداران در تمامی حوادث غیرمترقبه و طبیعی به عنوان اولین نهاد وارد منطقه آسیب دیده شده و آخرین سازمانی است که از منطقه خارج می‌شود.

حزنی گفت: در زمان وقوع زلزله سال ۹۶ غرب کرمانشاه واحد‌های مختلف سپاه پاسداران در مناطق زلزله زده حضور یافته و هم اکنون نیز بعد از گذشت قریب به سه سال در روستا‌های شهرستان سرپل ذهاب حضور دارد و کارعمران و آبادانی و محرومیت زدایی را انجام می‌دهد.

او ادامه داد: گروه‌های جهادی وابسته به سپاه پاسداران در کار رفع محرومیت، مساجد، منازل و مدارس بسیاری را در مناطق روستایی زلزله زده ساخته است و این اقدام‌ها هنوز ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه جاویدالاثر متوسلیان در سرپل ذهاب گفت: زلزله سرپل ذهاب که تهدید بزرگی بود با مساعدت همه برای مردم این شهرستان به فرصت تبدیل شد.

 سعید قاسمی افزود: سپاه پاسداران بعداز وقوع زلزله بلافاصله در مناطق زلزله زده حضور یافته و به بازسازی مناطق روستایی مشغول شد و گروه جهادی حاج احمد متوسلیان در کار مسجدسازی، مدرسه سازی، آبرسانی و بازسازی مناطق مسکونی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب تلاش‌های بسیاری انجام داده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.