سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی قم از راه اندازی خط ملی اعتیاد با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی معضل اعتیاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد علیمرادی ،سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی قم اظهار کرد: خط ملی اعتیاد با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر و با هدف کمک به پیشگیری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از معضل اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ همه روزه ازساعت ۸ صبح تا ۸ شب در خدمت همشهریان است.


او افزود:خط ملی اعتیاد ارائه دهنده مشاوره تلفنی به عموم مردم خصوصا خانواده‌های دارای عضو معتاد است و این خانواده‌ها برای شناخت رفتار صحیح با فرد دارای اعتیاد و آشنایی با اثرات مخرب مواد اعتیاد آور ناشناخته می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای این خط استفاده کنند.

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی قم عنوان کرد:  افرادی که قصد ترک اعتیاد دارند می‌توانند برای آشنایی با شیوه‌ها و فرآیند درمان و شناخت مراکز معتبر درمان اعتیاد اعم از مراکز اقامتی یا مراکز درمان سرپایی استان با خط ملی اعتیاد تماس بگیرند و از راهنمایی‌های مشاوران و بانک اطلاعاتی این مجموعه بهره ببرند.


گفتنی است:در حال حاضر ده کمپ یا مرکز اقامتی درمان معتادان،۴مرکز کاهش آسیب و ۱۷ مرکز درمان سرپایی اعتیاد بامجوز بهزیستی استان قم به ارائه‌ خدمات به معتادان مشغول هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار