کبری سخایی وطن و عباس رفیعی دو نماینده قم با اقتدار به فینال مسابقات پومسه آنلاین قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، با قضاوت مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات پومسه آنلاین قهرمانی آسیا نام دو نماینده قم ،عباس رفیعی و کبری سخایی وطن در فهرست ۲۲ پومسه‌رو ایرانی که با اقتدار به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند به چشم می‌خورد.

مسابقات قهرمانی آسیا پومسه از ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه به صورت آنلاین در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی در حال برگزاری است که هر کشور در هر رده‌سنی می‌توانست حداکثر ۲ بازیکن معرفی کند.

رقابت‌های استاندارد در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال پیگیری شد و در بخش ابداعی نیز پومسه‌رو‌ها در رده‌های سنی بالای ۱۸ سال به اجرای فرم پرداختند.

اتحادیه تکواندو آسیا نتایج مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی این رویداد را عصر امروز پنجشنبه ، ۲۲ آبان‌ماه اعلام کرد و ۸ پومسه‌رو راه یافته به مرحله فینال در هر رده‌سنی مشخص شدند که ۲۲ نماینده کشورمان موفق شدند به فینال مسابقات پومسه آنلاین قهرمانی آسیا  راه پیدا کنند.

هدایت مردان ملی پوش پومسه برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است؛ سرمربی گری تیم ملی پومسه زنان نیز برعهده فاطمه اسدپور با مربی گری مهسا مردانی  است.

دو پومسه رو قمی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار