رقابت‌های مجازی تکواندوکاران قم در رشته پومسه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،رقابت‌های مجازی تکواندوکاران استان قم در رشته پومسه و با مشارکت مردان و بانوان پومسه‌رو برگزار شد و ورزشکاران برای کسب رتبه‌های برتر سه رده کمربند زرد، سبز و آبی به مدت سه روز رقابت کردند و سرانجام ۲۱ نفر به‌عنوان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

در رده کمربند زرد به ترتیب حنانه ترجیح، نازنین‌رقیه احمدی و هستی محمدی صدا نفرات برگزیده داوران بودند و الهام اسعدی و ماهان کج‌کلاه نیز با رای اعضای کانال هیات در فضای مجازی برگزیده شدند، ضمن اینکه در رده کمربند سبز عنوان برتر به کیمیا ملاتقی، محدثه گودرزی و زینب احمدی رسید و نفرات منتخب اعضای کانال پانیذ زرگر و هانیه‌سادات حسینی بودند.

در رده کمربند آبی نیز یگانه ذوقی، هستی ابراری، فاطمه شریعتی‌فر، انسیه کوچک‌زاده، ریحانه مرادی، مهتاب امیری، آتنا رستمی، مبینا درویش‌زاده، مجتبی سعادتمند، محمدمهدی یعقوبی، علیرضا سعادتمند، دانیال ربیعی، امیررضا ناصر، محمدجواد احدی و سیدآرمان حسینی عنوان برتر را کسب کردند.

 یک دوره مسابقات غیرحضوری پومسه در سطح کشور برگزار می شود که  این رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون تکواندو و با هدف اجرای طرح پویش دست‌های خدایی برگزار می‌شود و عواید آن به خانواده‌های تکواندوکار آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا اختصاص خواهد یافت.

ثبت‌نام حضور در این مسابقات تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد و شرکت‌کنندگان در مراحل مقدماتی، نیمه‌نهایی و فینال با یکدیگر رقابت می‌کنند، به این شکل که در مرحله مقدماتی تنها یک فرم اجرا می‌شود و نتایج هر مرحله در مرحله بعدی تاثیرگذار نیست، درضمن فدراسیون تکواندو به تمامی پومسه‌رو‌های حاضر در این رقابت گواهی حضور می‌دهد.

سه مربی که بیشترین هنرجو را در این مسابقات معرفی کنند لوح تقدیر و جایزه می‌گیرند و  به قهرمان، نایب‌قهرمان و نفرات سوم مشترک هم حکم و مدال تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار