مدیر آبفای منطقه دزفول از رفع ۳ مورد شکستگی در خطوط لوله آب مناطق مختلف این شهرستان طی ۷ ساعت با تلاش کارکنان امداد آب خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: طی تماس مردمی مبنی بر نشت آب در خیابان‌های طالقانی، منتظری و کشاورز این شهرستان، گروه‌های امداد آب به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و عملیات رفع شکستگی خطوط لوله آب را آغاز کردند.

او با بیان اینکه بعد از حفاری و مشخص شدن محل نشتی، اقدامات کامل در خصوص رفع شکستگی‌ها صورت گرفت، افزود: با توجه به ترافیک سنگین و نیمه سنگین خیابان‌های مذکور، جنس زمین و وجود سایر تاسیسات سازمانی در مجاورت خط لوله آب که شکستگی در آن رخ داده، حساسیت کار بالا بود.

اسماعیل سالم بیان داشت:، اما با همت و مهارت کارگران متعهد و امداد آب آبفای دزفول، هر ۳ عملیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و طی ۷ ساعت انجام شد، این درحالی است که عملیات تعویض هر کدام از این شکستگی ها، نیاز به زمان ۴ ساعته دارد که با بسیج گروه‌ها و تلاش و همت کارگران سختکوش هر ۳ عملیات رفع شکستگی انجام شد و پس از پاکسازی محل شکستگی در مدار بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.