اسماعیل سالم گفت: عملیات رفع شکستگی خط انتقال آب ۵۰۰ میلیمتری در یکی از خیابان شهرستان دزفول با تلاش کارکنان امداد آب رفع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل سالم مدیر اداره آب و فاضلاب منطقه دزفول گفت: طی تماس شهروندان مبنی بر نشت آب در خیابان آفرینش، تقاطع بلوار ۴۵ متری، گروه امداد آب به محل مذکور اعزام شدند و عملیات رفع شکستگی خط انتقال آب ۵۰۰ میلیمتری را آغاز کردند.

او افزود: این عملیات با توجه به عبور وسایل نقلیه، حفاری محل شکستگی با مشکل مواجه بود، ولی با تخصص و تجربه مثال زدنی همکاران امداد آب در اداره آب و فاضلاب شهرستان، بعد از حفاری، اقدامات کامل در خصوص رفع مشکل و نصب کلمپ ۶۰۰ میلیمتری انجام شد.

اسماعیل سالم با بیان اینکه نشت آب ناشی از محل شکستگی ساکت خط لوله با توانایی و تلاش پرسنل سختکوش آب و فاضلاب دزفول با نصب کلمپ ۵۰۰ میلیمتری کار با موفقیت به پایان رسید، اظهار کرد: شهروندان هرگونه شکستگی لوله و نشت آب در سطح شهر را گزارش دهند تا با اقدامات فوری از سوی گروه‌های امداد آب دزفول نسبت به رفع مشکل اقدام شود و از هدررفت آب و آبگرفتگی معابر و بروز مشکلات ناشی از آن جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.