مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: همزمان با نخستین روز از هفته کتاب، کتابخانه‌های عمومی استان به صورت مجازی عضو رایگان می‌پذیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رقیه دوست فاطمی ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: تمامی کتابخانه‌های عمومی استان در نخستین روز از هفته کتاب مصادف با روز شنبه بیست و چهارم آبان‌ماه از میان علاقه‌مندان به کتابخوانی عضو رایگان می‌پذیرند.

او افزود: با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی یزد در هفته‌های اخیر به دلیل اوج‌گیری بیماری کووید ۱۹ در استان و امکان تعطیلی کتابخانه‌ها در هفته پیش‌رو، علاقه‌مندان به عضویت رایگان در کتابخانه‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور (سامان) به آدرس samanpl.ir اقدام به تکمیل درخواست و عضویت در کتابخانه‌ها کنند.

دوست فاطمی‌ها ادامه داد: هفته کتاب امسال با شعار «دانایی؛ مانایی» از روز بیست و چهارم آبان آغاز می‌شود و تا سی‌ام این ماه ادامه دارد.

روز بیست و چهارم آبان، سالروز رحلت مفسر بزرگ قرآن کریم، آیت‌الله علامه سیدمحمدحسین طباطبایی به عنوان روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار