مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از تمدید آموزش حضوری در مدارس استان کرمان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: آموزش دانش آموزان از طریق غیر حضوری پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا آموزش مجازی دانش آموزان در تمامی مدارس و آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، علمی آزاد و زبان در سطح استان تا اطلاع ثانوی تمدید شد و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه آموزش‌های حضوری در مدارس استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است ، افزود: تمامی آموزش‌های حضوری در مدارس سراسر استان در همه دوره‌ها و رشته‌ها و در تمامی شهرستان ها، مناطق و نواحی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

اسکندری نسب، عنوان کرد: آموزش به دانش آموزان از طریق شبکه آموزش دانش آموزان "شاد"، شبکه‌های آموزش سیما، چهار ، قرآن و توزیع بسته‌های آموزشی ادامه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه تعطیلی آموزش حضوری به معنای بسته بودن درب مدارس نیست، گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، کادر اداری و عوامل اجرایی باید در مدارس حضور یابند و درب مدارس باز است، ولی حضور آموزگاران و دبیران الزامی نیست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار