معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: قابل قبول نیست که در کنار کلان شهر کرمانشاه یک بخش محروم و بدون زیرساخت‌های لازم برای توسعه وجود داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حاتمی در جلسه  بررسی زیرساخت‌های توسعه بخش سرفیروزآباد با تاکید بر لزوم مطالعه دقیق ظرفیت‌های موجود در این بخش و ضرورت توجه به ایجاد زیرساخت‌های توسعه در منطقه سرفیروزآباد،  گفت: قابل قبول نیست که در کنار کلان شهر کرمانشاه، یک بخش محروم بدون زیرساخت‌های لازم برای توسعه وجود داشته باشد و ما برنامه‌ای کاربردی برای توسعه آن و برون رفت از مشکلات موجود نداشته باشیم و تلاش کنیم توسعه سرفیروزآباد تحقق یابد.

او افزود: بنیاد علوی با مطالعه دقیق به شناسایی زیرساخت‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این بخش بپردازد و دولت نیز نقش تسهیل‌گری خود را در تحقق برنامه‌های بنیاد علوی ایفا خواهد کرد.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه بیان کرد: بنیاد علوی با مطالعه دقیق به شناسایی زیرساخت‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این بخش بپردازد و دولت نیز نقش تسهیل‌گری خود را در تحقق برنامه‌های بنیاد علوی ایفا خواهد کرد.

حاتمی بیان کرد: در بخش زنجیره‌های ارزش نیز می‌توانیم بر روی پتانسیل‌های این بخش به خصوص کشت زعفران، تولید پشم و محصولات دیگر کشاورزی کار کنیم و بخشی از نیروی کار آنجا را در این زنجیره‌های ارزش مشغول فعالیت کنیم.

او گفت: تمام تلاش خود را به کار بگیریم که چهره محرومیت از این بخش زدوده شود و فرهنگ کار و مشارکت نیز در این منطقه گسترده شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.