مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : مشکل کمبود آب شرب منطقه سرفیروز آباد در صورت تحقق همکاری‌های مورد نیاز تا ۲ هفته آینده مرتفع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علیرضا کاکاوند مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه بازدید نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از روستا‌های منطقه سرفیروز آباد گفت : این مجتمع که تعداد ۵۴ روستا را شامل می‌شود در بحث آب شرب مشکلاتی را دارند.

او گفت : از نظر تأمین آب برای این منطقه مشکلی نداریم، اما در توزیع آب منطقه مشکلاتی وجود دارد که مهمترین آن استفاده بی رویه و برداشت‌های غیر مجاز از آب از طرف روستا‌های بالادست است.

کاکاوند افزود: به دلیل عدم کنتور گذاری در این روستا‌ها برداشت‌های غیر مجاز از آب شرب جهت آبیاری باغات و مزارع می‌شود و متأسفانه جهت آبرسانی به دیگر روستا‌ها همکاری نمی‌کنند.

او نوسانات برق این منطقه را نیز از دیگر عوامل و مشکلات جهت آبرسانی دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه ۴ مرحله پمپاژ گردش آب را از آخرین روستا داریم که متأسفانه با هر قطعی برق چند روزی طول می‌کشد که این ارتباط آب دوباره برقرار شود.

کاکاوند افزود: امروز طی تصمیماتی که گرفته شد قرار است بخشدار منطقه و نیروی انتظامی به یاری نیرو‌های ما بیایند و از روستای اول شروع به کنتور گذاری کنیم.

کاکاوند گفت: ما این قول را می‌دهیم در صورت تحقق این همکاری‌ها ظرف مدت ۲ هفته مشکل آب این مجتمع که شامل ۵۴ روستا است مرتفع شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.