امکان اجرای بازی Assassin's Creed Syndicate روی PS5 فراهم شد

شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرد امکان بازی Assassin's Creed Syndicate روی کنسول PS5 امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چیزی تا عرضه عمومی کنسول PS5 باقی نمانده و شرکت‎‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای دائما در حال انتشار اخبار جدید درباره بازی‌های خود هستند. از طرفی هم نباید این موضوع را فراموش کرد که کنسول PS5 از بازی‌های PS4 نیز پشتیبانی می‌کند. اما به تازگی شرکت یوبیسافت نام برخی از عناوین قابل اجرا روی کنسول PS5 را منتشر کرده است که در میان آن‌ها نام بسیاری از عناوین مجموعه اساسینز نیز به چشم می‌خورند.

اما سوالی که در این میان ذهن بسیاری از گیمرها را درگیر کرده است امکان اجرای بازی Assassin's Creed Syndicate روی کنسول PS5 است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت یوبیسافت بسیاری از عناوین موجود در فهرست بازی‌های قابل اجرا، با بهبود چشمگیر جلوه‌‌های بصری و صوتی همراه بوده و گیمر قطعا محو این بازی‌ها خواهند شد. علاوه بر این یوبیسافت اعلام کرده که بازی Syndicate روی PS5 با کیفیت بالا اجرا خواهد شد اما هنگام هنگام اجرای بازی، کاربر پیامی مبنی بر امکان وجود ایراد در هنگام اجرای بازی مشاهده خواهد کرد.

 بازی Assassin's Creed Syndicate

امکان اجرای بازی Batman روی PS5

از دیگر عناوینی که عرضه آن‌ها برای کنسول PS5 ثبت شده، بازی Batman: Return To Arkham است که اجرای آن روی کنسول PS5 بدون کمترین ایرادی تایید شده است. با این حال گیمرهایی که در حال حاضر این کنسول را در اختیار دارند، از وجود یک ایراد گرافیکی در هنگام اجرای این بازی خبر داند که هنوز توسط شرکت سازنده این بازی برطرف نشده است و برخی از منتقدان بازی علت بروز این ایراد را افزایش چشمگیر گرافیک بازی و عدم هماهنگی مدل سازی با برنامه نویسی این بازی اعلام کرده‌اند.

با این حال هنوز بسیاری از شرکت‌های سازنده بازی، عناوین قابل اجرای خود روی کنسول PS5 را اعلام نکرده‎‌اند و باید تا زمان عرضه PS5 منتظر مشخص شدن عناوین دیگر قابل اجرا روی این کنسول بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار