افزایش فوق العاده سرعت اجرای ویچر ۳ روی Xbox Series X

شرکت CD Projekt Red با توسعه ویچر ۳ روی ایکس باکس سری ایکس سرعت اجرای آن را به نحو شگفت انگیزی افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنسول ایکس باکس سری ایکس طی هفته گذشته برای خیلی از رسانه‌ها و استریمرها ارسال شده و به همین دلیل بسیاری از این افراد ویدئوهای از سرعت فوق‌العاده بارگذاری بازی‌ها منتشر کرده‌اند.

از آن‌ جایی که عناوین کنسول‌ ایکس باکس سری ایکس برای آغاز عرضه آن محدود است، کاربران و خریداران نسل جدید کنسول‌های شرکت مایکروسافت ناچار می‌شوند بازی‌های نسل قبل را باری دیگر تجربه کنند. یکی از برترین عناوینی که می‌شود بر روی کنسول جدید مایکروسافت تجربه کرد بازی محبوب Witcher 3 است که از زمان انتشار خود تا کنون همواره مورد توجه گیمرها قرار داشته است.

به تازگی یکی از کاربران فضای مجازی که از بازی کردن خود ویدئو منتشر می‌کند، بازی ویچر ۳ را بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس اجرا کرده و آن را طی استریم به نمایش گذاشته است. این ویدئو به رسانه‌ها اجازه داده تا از سرعت اجرای بازی ویچر ۳ روی نسل جدید ایکس باکس آگاه شوند.

حذف صفحه بارگذاری از بخش Fast Travel


بیشتر بخوانید


حذف صفحه بارگذاری از بخش Fast Travel

در ویدئوی منتشر شده که ۲ ساعت زمان دارد، کاربران شاهد سرعت بالای اجرای بازی و کیفیت فوق‌العاده آن هستند. مهم‌ترین بخشی که کاربران می‌توانند افزایش سرعت را در آن حس کنند قسمت Fast Travel است. در نسخه عرضه شده ویچر ۳ برای کنسول ایکس باکس سری ایکس کاربران تقریبا هیچ زمانی را برای تغییر مکان خود با Fast Travel صبر نمی‌کنند.

در واقع باید گفت هیچ صفحه بارگذاری در این بخش نمایش داده نمی‌شود. این تغییر به آن دلیل امکان‌پذیر است که بازی ویتچر ۳ از یک بروزرسانی فوق‌العاده برای نسل جدید کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس برخوردار می‌شود. همان‌طور که مطرح شد عنوان ویچر ۳ از زمان عرضه خود همواره مورد توجه کاربران بوده و به دلیل حجم بالای محتوا در آن برترین گزینه برای گذراندن زمان و تجربه بر روی کنسول‌های نسل جدید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار