رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در این استان در ادامه موج سوم همه‌گیری کووید ۱۹ گفت: ظرفیت مراکز درمانی استان اردبیل برای پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است.

او از فوت ۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و افزود: تعداد جان‌باختگان کرونا در این استان از زمان شیوع این بیماری تاکنون به ۸۲۵ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان اردبیل با اشاره به ترخیص ۷۲ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان اردبیل پس از بهبودی نسبی در ۲۴ ساعت گذشته اظهارداشت: هم‎اکنون ۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی این استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

حبیب زاده از بستری ۴۴۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: ۴۲ درصد تخت‌های بیمارستانی در اشغال بیماران کرونا در سطح استان اردبیل است.

او همچنین گفت: با توجه به افزایش روزافزون تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سراسر کشور و فرارسیدن فصل سرد سال و احتمال همزمانی این بیماری با آنفلوآنزا، لازم است که اهالی استان دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی حداقل ۱.۵ متری را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.