شهردار کاشمر گفت: آمار کارتن‌خواب‌های این شهر، ۷۰ نفر است و برای ساماندهی این افراد هیچ فرد یا نهادی پای کار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر سلیمانی شهردار کاشمر گفت:شهرداری کاشمر تمام تلاش خود را معطوف به کاهش تاثیر بحران کرونا کرده و قطعا وقتی همه دنیا تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، نمی‌شود منکر آثار این ویروس در فعالیت‌های شهرداری شد.

او افزود:از همان ابتدا و در حد امکان برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقدامات مختلفی انجام دادیم. به عنوان مثال در ماه محرم بیش از ۲۰ هزار ماسک تامین و توزیع شد و حتی با وجود تعطیلی جمعه بازار، نسبت به جابه‌جایی جمعه‌بازار و فعال‌سازی آن اقدام کردیم تا فعالیت‌های بازار دوباره از سر گرفته شود و به مکانی مناسب‌تر با ظرفیت بالاتر منتقل شد؛ هرچند بحران اخیر باعث تعطیلی دوباره آن شد.

شهردار کاشمر با بیان این‏که یکی از موضوعات مهم در دوران کرونا، کارتُن‌خواب‌های شهری هستند، ادامه داد: ما آگاهانه وارد فرآیندی شدیم که بسیاری مدعی حل این مشکل بودند. شعار‌های زیبا سر داده و اقدامات خوب، اما کوچک، مقطعی و ناپایدار انجام دادند.

سلمانی بیان کرد: شهروندان لازم است بدانند روزانه تا ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرده ایم و بعضی ماه‌ها نیز شهرداری ۱۵ میلیون تومان هزینه کرده تا بتواند کارتن خواب‌ها را ساماندهی کند. البته به دلیل نارضایتی شهروندان از محل استقرار این افراد، در حال ساخت مکان دیگری هستیم تا بتوانیم معضلات و نارضایتی ناشی از نگهداری از این افراد را مرتفع کنیم.


انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.