رئیس دانشگاه یاسوج گفت: ۳ نفر از اساتید دانشگاه یاسوج در زمره‌ دانشمندان پر استناد آسیا قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در رتبه بندی سال ۲۰۲۰ دانشگاه‌های برتر آسیا که توسط موسسه علم سنجی تایمز انجام شده است ۵ دانشگاه ایرانی در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفتند.

احمد عریان افزود: در این رنکینگ ۴۸۹ دانشگاه برتر کشور‌های آسیایی حضور داشتند که ۴۰ دانشگاه ایران موفق به کسب رتبه در این رنکینگ شدند.


او بیان کرد: در این رنکینگ ۴۳۳ نفر از اساتید دانشگاه‌های ایران در زمره‌ دانشمندان پر استناد دنیا قرار گرفتند که ۳ نفر از آنان یعنی آقایان دکتر قائدی، دکتر خرداد و دکتر عریان از اساتید برجسته دانشگاه یاسوج هستند.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه این دانشگاه در رتبه بندی شانگ ‌های و یور ار نیوز هم اخیرا جایگاه‌های خیلی خوبی بدست آورده است، گفت: دانشگاه یاسوج محققین توانمند و بروزی دارد و پیش بینی می شود تا ۴ سال آینده تعداد ۳ نفر دانشمند این دانشگاه به ۷ دانشمند پر استناد در دنیا برسد.


عریان با اشاره به اینکه دانشگاه یاسوج دارای هفت دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم انسانی، منابع طبیعی و محیط زیست، نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام است، افزود:در این دانشگاه حدود ۶ هزار و ۲۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی زیر نظر ۲۵۰ عضو هیات علمی اساتید و دانشیار در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.