در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور بهره مندی آسان عموم شهروندان از خدمات شرکت گاز استان یزد، خدمات پرکاربرد این شرکت از طریق سامانه خدمات الکترونیک ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، میدانشاهی، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی با ارائه ۱۸ مورد از خدمات پرکاربرد قادر خواهند بود خدمات مورد نیاز خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی، از سامانه خدمات الکترونیک در بستر اینترنت و به صورت ثبت درخواست در وبسایت es.nigc-yazd.ir دریافت نمایند.

میدانشاهی افزود: مهمترین نکته در اجرای این طرح، طراحی، اجرا و پیاده سازی مناسب و بکارگیری یک استراتژی صحیح در جهت ارتباط آن با مقاصد، مأموریت‌ها و اهداف مدنظر می‌باشد که با تلاش جمعی از کارشناسان شرکت، این امر محقق شده است.

او اظهار داشت: انجام این طرح مزایایی از جمله سهولت دسترسی مردم به خدمات مورد نیاز، تسریع در ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان، حذف محدودیت مکان و زمان، کاهش تردد‌های غیرضروری و صرفه جویی در زمان و هزینه برای متقاضیان و همچنین ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مشترکین و بهبود عملکرد و بهره وری بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.