مدیر عامل شرکت گاز استان گفت : در نیمه نخست امسال ۵۰۶ کیلومتر شبکه گذاری در بخش روستایی و ۳۴ کیلومتر آن در راستای تکمیل باقی مانده شبکه‌های داخلی شهری صورت پذیرفته است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان گفت : از آنجا که عمده فعالیت گاز استان درسال ۹۹ توسعه گازرسانی به روستا‌ها است از این رو در نیمه نخست سال جاری، ۵۰۶ کیلومتر شبکه گذاری در بخش روستایی و ۳۴ کیلومتر آن در راستای تکمیل باقی مانده شبکه‌های داخلی شهری صورت پذیرفته است.

او گفت : این میزان از شبکه گذاری زمینه نصب ۵۲۵۱ انشعاب را در سطح استان فراهم آورده که ۴۵۰۳ انشعاب در بخش روستایی و ۷۴۸ انشعاب در بخش شهری انجام گردیده که به برخورداری ۹۷۳۴ اشتراک جدید در استان را رقم زده است.

او افزود: درحال حاضر در استان کرمانشاه ۹۹ درصد جمعیت شهری باگازرسانی به ۲۹ شهرو ۷۷ درصد جمعیت روستایی با گازرسانی به ۱۵۴۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر کار گازرسانی به ۴۶۵ روستای دیگر نیز در دست اقدام است که با اتمام این پروژه‌ها ضریب گازرسانی در استان در بخش‌های شهری و روستایی به ۹۸ درصد خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.