برخی از معلمان با بستری شدن در بیمارستان‌ها به علت کرونا همچنان تدریس خود را ادامه داده و مطابق وظیفه برای استمرار روند آموزش و یادگیری دانش آموزان تلاش می‌کنند.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طی ماه‌ها و روز‌های اخیر شاهد ازخودگذشتگی، ایثار و تعهد معلمان بوده‌ایم. در این میان، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های آموزشی دانش‌آموزان بر عهده آموزگاران ابتدایی است، آموزگارانی که بادل و جان به کار خود در این شرایط ادامه می‌دهند.

مریم باقری قمیکی، دبیر درس دینی و عربی ناحیه دو قزوین، باوجود بستری شدن در بیمارستان، همچنان باانگیزه در کلاس آنلاین خود در شبکه شاد مشغول تدریس است که در دبیرستان فاطمه الزهرا (س) ناحیه دو قزوین دارای ۳۰سال سابقه بوده و در ۳۰ آذر  امسال بازنشسته خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از دبیران فداکار  به نام مهدی بخشنده‌فر، آموزگار پایه دوم ابتدایی مدرسه شهید قدوسی شهرستان بویین ‌زهرا با ۲۳سال سابقه تدریس و باوجود درد در قفسه سینه همچنان به تدریس در مدرسه می پردازد. این معلم فداکار با وخیم‌تر شدن حال جسمانی در بیمارستان بستری شده است و وخامت حال ایشان به‌قدری افزایش می‌یابد که ادامه روند معالجه در بخش ccu انجام خواهد شد.

با این‌وجود بخشنده فر از تدریس مجازی دانش آموزان دست برنداشته و با بهبود نسبی حال خود آموزش مجازی دانش‌آموزانش را داخل   بیمارستان از طریق شبکه شاد دنبال می کند. 


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار