قرارگاه علمیاتی-نظارتی مقابله با کرونا در شهرداری کرمانشاه جهت نظارت هرچه بیشتر بر اجرای محدودیت‌های اعلام شده در خصوص فعالیت صنوف غیرضروری، ناوگان حمل و نقل عمومی و دستفروشان راه‌اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا دوستی دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرداری کرمانشاه با اشاره به مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه مبنی بر محدودیت فعالیت صنوف غیرضروری، ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و دستفروشان گفت : طبق این مصوبه ساعت فعالیت برای این مشاغل تا ساعت ۱۸ خواهد بود.

او گفت : مدت اجرای این طرح یک ماه است و از دیروز (۲۰ آبان) شروع شده و تا ۲۰ آذرماه نیز ادامه خواهد داشت.

دوستی افزود: در راستای اجرای این طرح گشت‌های مشترکی با حضور نهاد‌های شهرداری، فرمانداری، صمت، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تشکیل شده تا بر اجرای این طرح نظارت داشته باشند.

این مسئول افزود: گشت‌های مشترک این دستگاه‌ها در میان هشت منطقه شهرداری پراکنده شده و از ساعت ۱۸ اجرای محدودیت‌های اعمال شده را رصد می‌کنند.

او از راه اندازی قرارگاه عملیاتی-نظارتی مقابله با کرونا در محل شهرداری کرمانشاه جهت اجرای هرچه بهتر محدودیت‌های اعلام شده خبر داد و ادامه داد: در این قرارگاه نماینده شهرداری، نماینده دادستان، نماینده فرمانداری و نمایندگانی از سایر دستگاه‌های نظارتی حضور دارند تا اجرای پروتکل‌ها و محدودیت‌های اعلام شده با دقت بیشتری رصد شود.

دوستی با اشاره به اعمال محدودیت فعالیت برای دستفروشان از ساعت ۱۸ به بعد گفت: در همین راستا دستفروشان که عمدتا شبانه فعالیت دارند طی مدت این یک ماه اجازه می‌یابند در طول روز و تا ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند.

دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرداری کرمانشاه از مردم خواست تا با توجه به محدودیت‌های اعلام شده تردد خود را در سطح جامعه بجز برای موارد ضروری محدود کنند.

او افزود: مردم باید به یاد داشته باشند که ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شامل تاکسی، اتوبوس و آژانس از ساعت ۱۸ به بعد غیرفعال خواهد بود، پس ساعت تردد خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که دچار مشکل نشوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.