استاندار کرمانشاه گفت: به بانک‌ها ابلاغ شود که طی مدت یک‌ماه چک بازاریان را برگشت نزنند و شهرداری هم اجازه فروش اقلام را تا قبل از ساعت ۱۸ به دست‌فروشان بدهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در ستاد استانی کرونا که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید به مدت یک ماه تا ۲۰ آذرماه مبنی بر تعطیلی اصناف از بانک‌ها خواست طی مدت یک‌ماه چک بازاریان را برگشت نزنند.

او اضافه کرد: به بانک‌ها ابلاغ شود که طی مدت یک‌ماه چک بازاریان را برگشت نزنند و شهرداری هم اجازه فروش اقلام را تا قبل از ساعت ۱۸ به دست‌فروشان بدهند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: وضعیت سرانه درآمدی پنج دهک از مردم پایین است و امکان تهیه ماسک برای این دسته از خانواده‌ها مقدور نیست علی‌رغم اینکه امروز حدود ۶۰۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود، ولی مردم در این پنج دهک با مشکل خرید ماسک روبرو هستند اگر مصوب شود از اعتبارات عمرانی استان برای این کار هزینه خواهیم کرد.

او ادامه داد: دارو‌های بیماران کرونایی تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیست و خرید برای مردم سخت است، معتقدیم که بحث سلامت مرم از تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم‌تر است، اگر امسال جاده‌ای ساخته نشود مشکلی پیش نمی‌آئید تا این اعتبارات را در حوزه سلامت مردم هزینه کنیم.

بازوند اضافه کرد: هر چند مشکل اکسیژن ساز پیگیری شده، ولی ما آمادگی داریم به شرط مصوب شدن از محل اعتبارات عمرانی ۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.