فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۲۰ نفر از اراذل و اوباش و افرادی که برای شهروندان زنجانی ایجاد مزاحمت می‌کردند دستگیر و به جرایم خود اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص فعالیت‌های مجرمانه تعدادی افراد شرور و اراذل و اوباش در زنجان، طرح برخورد با این افراد در زنجان اجرا و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

او افزود: هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی جهت دستگیری متهمان و اجرای طرح ضربتی پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش انجام و با تحقیقات صورت گرفته و اجرای طرح طی چند روز گذشته در  زنجان ۲۰ نفر از اراذل و اوباش شناسایی شده که مخل نظم و امنیت بوده و برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه متهمان دارای سوابق کیفری در زمینه اخلال در نظم و امنیت عمومی، ضرب و شتم مردم و دیگر جرایم بودند، گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر ایجاد اخلال در نظم عمومی و همچنین ارعاب شهروندان به وسیله سلاح سرد اعتراف کردند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.