جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از هلاکت یک اراذل واوباش سابقه دار متواری در درگیری با پلیس خبر داد .

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ احمدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت : ماموران انتظامی شهرستان زنجان جهت اجرای حکم به محل حضور وی در حوالی کیلومتر ۳۵ زنجان – تبریز اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این فرد به محض حضور پلیس از فرمان پلیس سرپیچی کرده و با استفاده از یک قبضه قمه در حضور شاهدان عینی به قصد ضرب و جرح پلیس حمله ور می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پلیس جهت اخطار چند تیر هوایی شلیک می‌کند خاطر نشان کرد: این فرد به اخطار پلیس توجه نکرده و به قصد زیر گرفتن پلیس، سوار خودرو پراید خود شده و به سرعت به سمت ماموران حرکت می‌کند که در نهایت علیرغم شلیک چند تیر به لاستیک خودرو متهم به حرکت خود ادامه داده و در نهایت با شلیک پلیس از پا در می‌آید.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از این فرد و در بازرسی از خودرو وی دو قبضه چاقو و قمه، ۱۱۰ گرم حشیش، ۲۱ گرم شیشیه، ترازوی توزین مواد مخدر، چهار قوطی شربت متادون و ۱۲ بسته قرص مواد مخدر و اداوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ " احمدی " افزود: در بررسی سوابق این اراذل و اوباش مشخص شد این فرد سوابقی همچون چند فقره اخلال در نظم و امنیت عمومی، مزاحمت به نوامیس مردم، آدم ربایی، قدرت نمایی، ضرب و جرح با قمه، پرونده اراذل و اوباش و متواری از زندان در مرخصی می‌باشد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با هشدار به افراد شرور و مجرم خاطر نشان کرد: پلیس در اجرای قوانین و تامین نظم و امنیت شهروندان از هیچ کوششی برابر قانون دریغ نمی‌کند و چنانچه فرد یا افرادی از این فرد شاکی هستند می‌توانند به پلیس آگاهی استان زنجان مراجعه کنند.

انتهای پیام /ک 

برخورد پلیس زنجان با اراذل و اوباش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.