محرری گفت: از ۲۹۵ نامه تعدادی در کمیسیون مطرح شده و عمدتا توسط رئیس کمیسیون بررسی و به شهرداری ارجاع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محسن محرری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهرقم ،با اشاره به عملکرد سال سوم کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم گفت: هفت نفر از اعضای شورای شهر عضو این کمیسیون هستند که سه نفر از آن‌ها عضو هیات رئیسه شورا هم هستند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در این دوره ۴۳ جلسه کمیسیون برگزار کردیم افزود: به طور معمول هر هفته جلسات برگزار شده و جلسات به طور متوسط بیش از ۲ ساعت زمان برده و مجموعا ۸۹ ساعت جلسه برگزار شده است.

محرری بیان کرد: با توجه به موضوعات طرح شده در کمیسیون عموما اعضای کمیته تملکات شهرداری که دو نفر از اعضای شورا هستند هم به کمیسیون دعوت می‌شوند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم با اذعان به اینکه دستور جلسات کمیسیون سه محور لوایح و موافقت نامه‌های شهرداری، نامه‌ها و درخواست‌های مردمی و موضوعات محوری که جزو سیاست گذاری‌های شورا است، دارد بیان کرد: جمعا طی این مدت ۵۵ مورد لایحه مورد بررسی قرار گرفته که عمدتا مربوط به توافق نامه‌های املاک، تفکیک و... بوده است.

او اضافه کرد: ۴۹ مورد از این لوایح به تصویب قطعی رسیده و ۶ مورد هم برای اصلاح به شهرداری ارسال شده است.

محرری با بیان اینکه در یکسال اخیر ۲۹۵ نامه و درخواست مردمی در دبیرخانه کمیسیون ثبت شده است افزود: از این ۲۹۵ نامه تعدادی در کمیسیون مطرح شده و عمدتا توسط رئیس کمیسیون بررسی و به شهرداری ارجاع شده است.

او افزود:۱۲۸ ملاقات مردمی هم در این یک سال با رئیس کمیسیون برگزار شده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شهرداری قم به ۶۵ طرح و سیاست گذاری کمیسیون معماری و شهرسازی اشاره کرد و گفت: یکی از کار‌های خوبی که در این دوره کمیسیون انجام شد این بود که ما نخستین جلسه را به تعیین اولویت‌ها اختصاص دادیم که در آن ۲۴ مورد پیشنهادات بررسی و به عنوان اولویت‌ها به تصویب رسید که ۲۰ عنوان تاکنون رسیدگی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار