معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اجرای طرح غربالگری عمومی کرونا در استان اصفهان از هفته آینده آغاز می‌شود.

کمال حیدری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  درباره اجرای طرح غربالگری کرونا در اصفهان اظهار داشت: طرح غربالگری عمومی کرونا در استان اصفهان قرار بود از ۲۰ آبان آغاز شود؛ اما به دلیل لزوم انسجام بین نیرو‌های خدماتی، پشتیبانی و گروه‌های بسیج اجرای این طرح به تأخیر افتاد و امیدواریم از هفته آینده این طرح به صورت خانه به خانه اجرا شود.

او با اشاره به فعالیت سامانه ۳۱۱۳ گفت‌: با توجه به اینکه سامانه ۱۹۰ کشوری است، سامانه ۳۱۱۳ در استان اصفهان برای شکایات مردمی فعال می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: در جلسه استانداری بیان شد که هر اداره برنامه نظارتی خود را ارائه بدهد و همچنین یک مسئول پاسخگویی برای شکایات مردمی مشخص کند تا شکایات به اداره مربوط منتقل شود.

او گفت: این سامانه با ساختار قبلی فعال است و امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مخابراتی این سامانه فعالیت آن هفته آینده از سر گرفته شود.

حیدری از تشکیل جلسه‌ای در قالب کمیسیون نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ریاست استاندار اصفهان خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه پیگیری موضوع شکایات مردمی به معاونت سیاسی امنیتی استانداری و مرکز بهداشت استان واگذار شد.

او ادامه داد: همچنین همه سازمان‌ها باید کمیته‌ای تشکیل بدهند که این کمیته در واقع ساختار سازمان باشد، بر شعبه زیرمجموعه خود حتماً نظارت کند، برای رعایت دستورالعمل‌ها اقدامات لازم را انجام برنامه نظارتی خود را به استانداری ارائه دهد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.