رئیس جمعیت هلال ‌احمر شهرستان خوانسار گفت:تاکنون یک هزار و ۱۰۰ خودرو با اقناع سازی و آموزش نیروهای داوطلب هلال احمر خوانسار از ورود به این شهرستان منصرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امین قشلاقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار اظهار داشت: برای اطلاع از وضعیت جسمانی شهروندان از بیماری کرونا تاکنون ۱۷ هزار نفر در شهرستان خوانسار غربالگری شدند.

او گفت: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ خودرو با اقناع سازی و آموزش توسط نیرو‌های داوطلب هلال احمر خوانسار از ورود به شهرستان خوانسار منصرف شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار تأکید کرد: جمعیت هلال احمر خوانسار برای مقابله و پیشگیری از افزایش بیماری کرونا به تجهیزات پزشکی ودرمانی و ... نیاز دارد.

او افزود: برای جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا از عموم مردم به ویژه سازمان‌ها، دستگاه‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، صنوف، داوطلبان و نیکوکاران برای شرکت در پویش مردمی جمعیت هلال احمر خوانسار دعوت می‌شود.

قشلاقی گفت: خیرین و داوطلبان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ نزد بانک ملت و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۳۷۰۸۶۶۸ به نام جمعیت هلال احمر خوانسار واریز و حتماً اصل فیش واریزی را به هلال احمر خوانسار تحویل دهند.

او افزود: نیت افراد به منظور جلوگیری از مشکلات شرعی در زمان تحویل فیش یا ارسال مشخص می‌شود، افراد می‌توانند حضوری مراجعه کنند و یا غیرحضوری رسید یا فیش خود را از طریق شبکه مجازی به شماره ۰۹۱۳۳۷۱۴۵۷۷ واتساپ یا تلگرام کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۷۱۴۵۷۷ /۵۷۷۷۰۰۶۰ هلال احمر خوانسار تماس حاصل کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.