مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۹ کتابفروشی در قزوین و ۲ کتابفروشی دیگر در سایر شهرستان‌های استان در طرح پاییزه کتاب مشارکت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: طرح پاییزه کتاب با مشارکت ۱۱ کتابفروشی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: در پانزدهمین دوره طرح‌های حمایتی (پاییزه کتاب) سقف خرید برای هر خریدار ۲۵ درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب افزایش داشته است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا متقاضیان می‌توانند با ثبت اطلاعات در پنل پاییزه، خرید کتاب را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مدیریت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح برعهده‌ی کتابفروشی است، اما کنترل مختصات و ارزیابی عملکرد کتابفروشی‌ها بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

اسماعیلی با بیان اینکه همه‌گیری ویروس کرونا آسیب جدی به پیکره کتابفروشان و ناشران وارد کرده است، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، بر رونق کتابفروشی‌های استان و ترغیب مردم به خرید کتاب افزوده شود.

اسامی کتاب فروشان مشارکت کننده در طرح پاییزه کتاب در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین موجود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار