فرماندار همدان گفت:۸۰ درصد کسبه و بازاریان به مقررات اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه در شهر همدان تمکین کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین افشاری, فرماندار همدان اظهار داشت: در بازدیدهایی که از سطح شهر همدان داشتیم مشاغل و کسبه مشمول طرح به خوبی مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را رعایت کرده اند.

او در ادامه گفت: به غیر از صنف اغذیه فروشی، داروخانه، نانوایی و مطب پزشکان که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند بقیه واحدهای صنفی راس ساعت مقرر دست از فعالیت کشیده‌اند که شایسته قدردانی است.

فرماندار همدان از برخورد شدید قانونی با متخلفان خبر داد و افزود: واحدهای صنفی که به مصوبه های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بی‌اعتنایی و بعد از ساعت ۱۸ هم  فعالیت کنند ،پلمب می‌شوند.

 افشاری اضافه کرد:چنانچه کسبه و بازاریان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند به جرم تهدید سلامت عمومی به مرجع قضایی معرفی شده و با آنها برخورد کیفری می‌شود.

او بیان کرد: اجرای طرح محدودیت ترافیکی در محورهای گنجنامه و بلوار ارم هم با کمک پلیس راهور و شهرداری  از ساعت چهار عصر دیروز آغاز شد و همچنان تداوم دارد.

فرماندار همدان با قدردانی از عوامل اجرای این طرح یادآوری کرد: برخی از معابر به صورت فیزیکی مسدود شده و ترددها به سمت بیمارستان بهشتی و مناطق مسکونی اطراف بلوار ارم و مسیر گنجنامه به صورت هوشمندانه و بررسی مدارک اشخاص کنترل می‌شود.

افشاری با تاکید بر اینکه  وضعیت قرمزکرونایی در همدان وجود دارد از مردم خواست با  رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تردد غیرضروری به مرکز شهر و بازار پرهیز کنند و بیشتر در خانه بمانند.

شهر همدان دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.