رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان کارون از توسعه آموزش مهارتی مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین و بر اساس طرح‌های کسب و کار بنیاد برکت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جعفر ناصری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کارون با اشاره به نرخ بالای بیکاری جوانان گفت: می‌توان با هم افزایی، تعامل، هم گرایی و همکاری پایدار بستر‌های آموزش مستمر و مهارت افزایی را فراهم کرد.

او افزود: با توجه به نقش بنیاد برکت در افزایش فرصت‌های شغلی، توسعه کارآفرینی، فقرزدایی این مرکز آمادگی دارد براساس نیازسنجی تربیت نیروی انسانی ماهر و ارتقای مهارت بازار کار با بنیاد برکت همکاری مستمر داشته باشد.

ناصری ادامه داد: با نگاه ویژه به مهارت می‌توان فصل جدیدی در همکاری مشترک برای دوام شغل و صیانت از سرمایه و تربیت انسان توانمند را آغاز کرد.

نماینده هیأت اعزامی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: بنیاد آمادگی دارد با استفاده ازتوان آموزش فنی وحرفه‌ای، مطابق با استاندارد‌های مهارتی، آموزش‌های منجر به اشتغال و افزایش بهره وری را ارایه کند.

مقرر شد طرح ۵ ساله توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کارون تهیه و بنیاد برکت راهکار‌های توسعه مهارت در مناطق مختلف برای فعالیت‌های مشترک بررسی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.