امکان پوشش حداکثری قالیبافان در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر تدابیر جدیدی اتخاذ و شرایط جدیدی فراهم شده است.

روح الله ظاهری رئیس اداره صمت اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به آخرین قوانین صادره از طرف مرکز ملی فرش ایران مبنی بر حمایت همه جانبه از فعالان عرصه فرش دستباف و امکان پوشش حداکثری قالی بافان در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر تدابیر جدیدی اتخاذ و شرایط جدیدی فراهم شده است.

او بیان داشت: شرایط این نوع بیمه این است حق بیمه پرداختی سهم قالی بافان در سال نخست رایگان و از سوی دولت پرداخت می‌شود و کلیه شاغلان قالی باف و عرصه‌های مرتبط اعم از ساکنان شهر و روستا می‌توانند تحت پوشش این نوع بیمه قرار گیرند.

ظاهری افزود: نقل و انتقال بیمه پرداختی از این بیمه به سایربیمه‌ها نظیر تامین اجتماعی و... طبق قانون امکان پذیر است و خدمات این بیمه مستمری پیری، از کار افتادگی کلی در اثرحادثه ناشی از کار، از کار افتادگی کلی حوادث غیرکاری، برخورداری بازماندگان تحت تکلف بیمه شده قانونی از مستمری است و متقاضیان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه با در دست داشتن کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی خود به اداره صنعت، معدن و تجارت اندیکا واقع در قلعه خواجه مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.