استاندار اردبیل از تسریع و تسهیل تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت واحد‌های صنعتی و تولیدی اردبیل در بانک صنعت و معدن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: تامین اعتبار و تسهیلات لازم برای توسعه کارخانه نئوپان خلخال در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

او با بیان اینکه بانک صنعت و معدن همکاری خوبی با توسعه صنعت دارد افزود: در این جلسه تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه آرتاویل تایر، سرمایه ثابت خط توسعه فولاد سپهر، سرمایه در گردش رویای هفت آسمان مورد توافق قرار گرفت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: واحد‌های تولیدی و صنعتی فعال در استان که مشتری بانک صنعت و معدن هستند می‌توانند برای تامین سرمایه در گردش خود تسهیلات در خواست کنند.

بهنام جو اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده برای حل و فصل نهایی تسهیلات ارزی کارخانه‌های تسنیم نوش، آذر ساروج و زیور آلات کهن توافقات لازم را انجام دادیم تا این واحد‌ها نیز با ظرفیت کامل به کار خود ادامه دهند.

او اظهار امیدواری کرد: با تداوم پیگری‌ها و توافق با مدیران عامل بانک‌ها واحد‌های راکد و نیمه فعال به چرخه فعالیت بر می‌گردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار