رئیس مرکز جهاد کشاورزی سبزدشت بافق گفت: تمامی نهاده‌ها اعم از کود، سم و خوراک دام با قیمت دولتی بین کشاورزان توزیع می‌شود.

عبدالرضا خلیلی، رئیس اداره مرکز جهاد کشاورزی سبزدشت بافق در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با فراهم شدن زمینه توزیع دولتی نهاده‌های کشاورزی و دامی در سبزدشت بافق بیش از ۷۵۰ بهره بردار در این منطقه از خدمات جهاد کشاورزی بهره مند می‌شوند.

او افزود: با اختصاص کد کارگزاری خصوصی برای توزیع نهاده‌های کشاورزی در سبزدشت بافق از این به بعد تمامی نهاده‌ها اعم از کود، سم و خوراک دام با قیمت دولتی بین کشاورزان سبزدشتی توزیع می‌شود.

عبدالرضا خلیلی، ادامه داد: در گذشته کشاورزان سبزدشتی با طی کردن مسیر ۱۰۰ کیلومتری به مرکز شهر بافق این نهاده‌ها را با سختی تهیه و تامین می‌کردند.

این مسئول تصریح کرد: با این اقدام از ابتدای مهرماه تا کنون بیش از ۳۰ تن کود شیمیایی، ۱۱ تن سبوس و بیش از ۱۰ تن جو بین کشاورزان سبزدشتی با قیمت یارانه‌ای توزیع شده است.

او بیان داشت: با توجه به فعالیت نداشتن شرکت قبلی و معطل ماندن کشاورزان در این زمینه با حمایت جهاد کشاورزی این امکان در مرکز خدمات کشاوزی سبزدشت واقع در روستای بساب فراهم شد.

رئیس اداره مرکز جهاد کشاورزی سبزدشت بافق بیان داشت: این کد توسط بخش خصوصی ایجاد شده است و با مدیریت حجت الاسلام علی اسفندیاری از فعالان کشاورزی در منطقه اداره می‌شود.

خلیلی گفت: نیاز نهاده‌های دامی منطقه سبزدشت سالانه بیش از ۹۰ تن انواع کود و خوراک دام است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.