سامانه پشتیبانی ، نظارت و مدیریت توزیع نهاده های دامی و در فاز اول سبوس گندم در استان یزد به عنوان چهارمین استان کشور راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛  معاون بهبود تولیدات دامی این سازمان گفت : سامانه پشتیبانی ، نظارت و مدیریت توزیع سبوس گندم در استان یزد به عنوان چهارمین استان کشور راه اندازی شد.

نادر سلیم گفت : این سامانه بستر مناسبی برای نظارت و مدیریت توزیع نهاده های دامی می باشد که با حذف واسطه گری هزینه تمام شده را برای دامدار کاهش می دهد

 سلیم با اشاره به ضرورت و مزایای این سامانه گفت این سامانه این امکان را به خریدار می دهد که خرید خود را آنلاین انجام دهد و از بدو سفارش تا تحویل سبوس مسیر اجرای کار را پایش نماید.

همچنین کلیه عوامل نظارتی را قادر می سازد با رصد لحظه ای از بروز هر گونه مشکل در شبکه خرید و توزیع مطلع و موانع آن را رفع نموده و گزارش های لحظه ای دریافت کنند

 وی گفت: نگاه عموم مردم به بانکها انجام وظایف سنتی آنها از جمله قبول سپرده و اعطای تسهیلات، سرمایه گذاری و ارائه خدمات بانکی در حوزه حوالجات، ضمانتنامه و... است در حالی که انجام رسالتهای اجتماعی و وظایف حاکمیتی منجر به تفاوت بانکهای دولتی از دیگر بانکها شده است و در راستای انجام رسالت های اجتماعی و وظایف حاکمیتی خود که منتج به افزایش بهره وری در کشور می شود، در آستانه سال جدید، توفیق ارائه خدمتی دیگر را یافته و آن مشارکت در طراحی و تولید سامانه نهاده های دامی و در فاز اول سبوس گندم است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.