جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: از ساعت ۱۸ امروز فعالیت عصرگاهی اصناف استان ممنوع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه سال فعالیت واحد‌های صنفی غیر ضروری استان قزوین محدود می‌شود و صنوف تا ساعت ۱۸ ملزم به فعالیت هستند.

حبیبی عنوان کرد: همه صنوف، کسبه، بازار ملزوم به رعایت این مصوبه ملی و سازمان صمت استان، اتاق اصناف، رؤسای اتحادیه‌ها و نیروی انتظامی ملزم به نظارت و برخورد جدی با متخلفین هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: هر صنفی که از ساعت ۱۸ فعالیت خود را تعطیل نکند، رئیس و مدیر آن صنف و رسته به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد و قطعا برخورد قانونی جدی با او انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که تعطیلی و محدودیت‌های موجود جهت حفظ سلامت مردم است از همشهریان خواست تا با ستاد کرونا برای اجرای جدی مصوبات ستاد همکاری لازم را داشته باشند و از بازارگردی و تردد در فضا‌های شلوغ خودداری کنند.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان ضمن اشاره به اینکه برخی مشاغل شامل تعطیلی دوهفته‌ای هستند تصریح کرد: تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، کافه ها، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها و صبحانه سرا‌ها به مدت دو هفته به طور کامل تعطیل هستند و رستوران‌ها و فست فود‌ها فقط به صورت غذای بیرون بر فعالیت خواهند کرد.

حبیبی با اشاره به وضعیت استان در روز‌های کرونایی گفت: در حال حاضر از ظرفیت بیمارستان ارتش و مراکز درمانی نیرو‌های مسلح استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار