فرماندار بروجن گفت: تمامی تجمعات دولتی، مردمی، مراسم شادی و عزاداری ممنوع است و با متخلفان احتمالی برخورد جدی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: مجموع موارد مثبت شناسایی شده در مراکز سرپایی، بیمارستان و آزمایشگاه کوثر بروجن بیش از دو هزار و ۷۴۰ نفر است و شمار جانباختگان قطعی در این شهرستان تا کنون ۱۰۶ نفر هستند.

او افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ (مندرج در لیست اعلام شده) همچنان تعطیل می‌باشند و مشاغل گروه ۲ از ۲۰ آبان ماه به مدت یکماه حداکثر تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: از دوشنبه ۱۹ آبان طرح دورکاری یک سوم کارمندان لغو شد و به جای آن ادارات و دستگاه‌های دولتی ساعت ۱۳ تعطیل می‌شوند.

او ادامه داد: تنها افراد دارای بیماری زمینه ای، مادران باردار، جانبازان و مادرانی که فرزند زیر شش سال دارند می‌توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

ملکی گفت: همچنان تمامی تجمعات دولتی، مردمی، مراسم شادی و عزاداری ممنوع است و با متخلفان احتمالی برخورد جدی می‌شود.

او با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهد شد خواستار نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح بازار، جایگاه‌های سوخت، سرویس حمل و نقل عمومی و نانوایی‌ها در شهرستان شد و تأکید کرد: هیچ گونه کوتاهی و سهل انگاری در حوزه مقابله با ویروس کرونا از هیچ کس پذیرفته نیست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار