حیدری فرماندار اسلام آبادغرب گفت : هرخانه، مغازه و محل کار و فعالیت باید به یک پایگاه بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدری فرماندار اسلام آبادغرب گفت : همه گیری ویروس کرونا روز به روز در میان جامعه بشری درحال تکثیر و گسترش است وبا نفوذ خود جان انسان‌ها را مورد تهدید قرار میدهد وچه انسان هایی که امیدوار به زندگی درسال‌های متمادی بودند را بعنوان قربانی از خیل جمعیت انسانی گرفت و روانه سینه قبرستان کرد.

او گفت : امروز استان کرمانشاه و از جمله مردمان شریف شهرستان اسلام آبادغرب بشدت در معرض خطر این ویروس خطرناک قرار دارند و روزانه علاوه بر بستری شدن افراد زیادی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تعدادی دیگر از شهروندان بر اثر مبتلا به ویروس این بیماری جان خود را از دست میدهند وخانواده هایشان عزادار می‌شوند.

حیدری افزود : امروز مسئولیت آحاد جامعه در مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیار خطیر و سنگین خواهد بود بطوری که هر خانه، مغازه و محل کار و فعالیت باید به پایگاهی بهداشتی برای مبارزه با این ویروس منحوس تبدیل شود تا با بکارگیری عزم جدی همگانی راه نفوذ آنرا بست و با تدبیر و هوشیاری برای حفظ سلامتی خود و دیگران تلاش کرد.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به تعطیلی دو هفتگی بازار اسلام آبادغرب وقدردانی از صبر و شکیبایی اصناف و بازاریان فهیم گفت: بازاریان عزیز باید این مهم را مد نظر داشته باشند که برای جلوگیری از اعمال محدویت‌ها در بازار و دوری از تعطیلی فعالیت‌ها، باید صاحب هر مغازه‌ای خود را موظف به رعایت پروتکل‌ها از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هم بوسیله خود و هم مشتریان بداند و آنرا به صورت جدی عملی سازند که قطعا همراهی و همکاری آنان باعث قطعی زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.