معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : گشت‌های بازرسی ستاد کرونا به شکل سختگیرانه بر واحد‌های صنفی این شهرستان نظارت دارند و بامتخلفان بدون هیچ‌گونه چشم‌پوشی برخورد می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن پیرکرمی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : در راستای اجرای طرح محدویت‌های کرونایی گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با حضور تیمی متشکل از ادارات صمت، تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی، بازرسان شبکه بهداشت و درمان، بسیج اصناف، بازرسان اتاق اصناف، اجراییات شهرداری و نماینده فرمانداری و تعدادی از اتحادیه‌های ذی ربط تشکیل شده است.

او گفت : از ابتدای اعمال محدویت‌های کرونایی در شهرستان روزانه بیش از سه هزار واحد صنفی سطح ۲ و سه که باید بسته باشند مورد بازرسی و پایش قرار می‌گیرد که در این مدت تاکنون ۳۰۰ واحد صنفی که به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی اقدام به فعالیت کردند، پلمب شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب با تاکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی سطح یک به خصوص واحد‌های خبازی تاکید کرد و افزود: اجرا و رعایت دستورالعمل ها در این صنف برای حفظ جان و سلامت مردم حایز اهمیت است و با متخلفانی که سلامت شهروندان را به خطر اندازند برابر قانون و با اشد مجازات رفتار می‌شود.

پیرکرمی ادامه داد: بازرسی و نظارت از واحد‌های خبازی به صورت مستمر انجام می‌شود و طی ۲ روز اخیر پنج واحد صنفی متخلف از سوی بازرسان بهداشت و درمان پلمب و در خصوص رعایت موازین بهداشتی به بیش از ۲۰ واحد دیگر تذکر داده شد.

او گفت: علاوه بر این حسب هماهنگی‌های به عمل آمده با نماینده غله شهرستان در مورد واحد‌های متخلف خبازی قطع سهمیه و یا کاهش سهمیه آرد اعمال خواهد شد و به متصدیان نانوایی‌ها تاکید شده که از تحویل نان به مشتریانی که ماسک ندارند، خودداری کنند.

او با قدردانی از ادارات عضو ستاد کرونا و فعالانی که در این زمینه مشارکت لازم را داشته اند، از مردم خواست که در صورت مشاهده رعایت نشدن دستورالعمل های بهداشتی در واحد‌های صنفی سطح یک و به خصوص خبازی‌ها از طریق سامانه ۱۹۰ و یا شماره تلفن ۴۲۲۳۴۴۶۶ اطلاع رسانی وگزارش لازم را اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.